Proszę czekać - trwa ładowanie treści

Antykwariat fantastyka literatura piękna

EMOCJONOMIKA

Kod produktu: 63413
EMOCJONOMIKA
Tytuł: EMOCJONOMIKA
Autor: DAN HILL
Wydawnictwo: Rebis
Rok wydania: 2010
Format książki: 230 x 155 mm
Ilość stron: 408
ISBN: 9788375103694
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 170 pkt.
Cena: 17,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych w budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.