Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

MARKETING W INTERNECIE

Kod produktu: H9848
MARKETING W INTERNECIE
Tytuł: MARKETING W INTERNECIE
Autor: REGINA BRADY, EDWARD FORREST, RICHARD MIZERSKI
Wydawnictwo: P.W.E.
Rok wydania: 2002
Format książki: 235 x 165 mm
Ilość stron: 280
ISBN: 9788320813708
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 140 pkt.
Cena: 14,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Marketing w erze interaktywnej, strategie i taktyki zorientowane na klienta, wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni XXI wieku, opracowywanie tekstów reklamowych, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków, komputeryzacja procesu sprzedaży, telefon, telewizja interaktywna, reklama w Internecie, badania marketingowe.

www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści