Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

DZIESIĘĆ ŚMIERTELNYCH GRZECHÓW MARKETINGU

Kod produktu: K4894
DZIESIĘĆ ŚMIERTELNYCH GRZECHÓW MARKETINGU
Tytuł: DZIESIĘĆ ŚMIERTELNYCH GRZECHÓW MARKETINGU
Autor: PHILIP KOTLER
Wydawnictwo: P.W.E.
Rok wydania: 2005
Format książki: 205 x 145 mm
Ilość stron: 144
ISBN: 9788320815696
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 170 pkt.
Cena: 17,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu. 

Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki.

Wybrane książki tego samego autora

Zobacz wszystkie książki tego autora
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści