Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

MARKETING BEZPOŚREDNI

Kod produktu: F7136
MARKETING BEZPOŚREDNI
Tytuł: MARKETING BEZPOŚREDNI
Autor: MARIUSZ TROJANOWSKI
Wydawnictwo: P.W.E.
Rok wydania: 2010
Format książki: 240 x 170 mm
Ilość stron: 444
ISBN: 9788320818215
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Uwagi: zagięcie rogu okładki
Punkty rabatowe: 370 pkt.
Cena: 37,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: 

koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;
strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego;
narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. 
Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego. 
 
Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji. 
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści