Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

SKUTECZNE TECHNIKI PLANOWANIA MARKETINGOWEGO

Kod produktu: F5945
SKUTECZNE TECHNIKI PLANOWANIA MARKETINGOWEGO
Tytuł: SKUTECZNE TECHNIKI PLANOWANIA MARKETINGOWEGO
Autor: MALCOLM MCDONALD
Wydawnictwo: Helion
Rok wydania: 2002
Format książki: 210 x 140 mm
Ilość stron: 204
ISBN: 9788324601134
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Uwagi: otarcia okładki
Punkty rabatowe: 170 pkt.
Cena: 17,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych

aspektów planowania marketingowego
 
Poznaj zasady planowania marketingowego
Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta
Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.
 
Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.
 
Różnice pomiędzy strategią i taktyką
Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
Wewnętrzny audyt marketingowy
Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
Określenie rynków docelowych
Analiza portfela produktów
Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
Stworzenie polityki cenowej
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści