Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

HOLLYWOOD I MARKI

Kod produktu: E7353
HOLLYWOOD I MARKI
Tytuł: HOLLYWOOD I MARKI
Autor: JUAN SALVADOR, VICTORIA MAS
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2010
Format książki: 205 x 140 mm
Ilość stron: 247
ISBN: 9788389281944
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Punkty rabatowe: 290 pkt.
Cena: 29,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 -Jakiego drinka pijał James Bond?

-Czym zajadała smutki Magda M.?
-W jakim mieście żyje i pracuje Ojciec Mateusz?
 
Odpowiedzi na powyższe pytania to jedne z najbardziej oczywistych przykładów obecności product placement w filmie i kulturze masowej.
 
Juan Salvador Victoria Mas, profesor komunikacji audiowizualnej i reklamy na uniwersytecie w Maladze. a także wykładowca wielu szkół amerykańskich i europejskich w swojej niezwykle precyzyjnej i starannie udokumentowanej książce pisze na temat oddziaływania product placement, (lokowanie/plasowanie produktu) w filmie. Omawia także szerokie spektrum kwestii związanych z tą interesującą, choć dla wielu kontrowersyjną techniką marketingową, Lektura tej pozycji może być szczególnie pożyteczna i inspirująca w polskiej rzeczywistości, gdzie coraz głośniej dyskutowane są prawne i etyczne uwarunkowania product placement w kinie i produkcji telewizyjnej. Książka niezbędna dla pracowników agencji reklamowych, ludzi marketingu i public relations oraz wszystkich związanych z rynkiem mediów i komunikacji masowej.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści