Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

OUTDOOR. REKLAMA ZEWNĘTRZNA W KONTEKŚCIE HISTORII I WSPÓŁCZESNOŚCI

Kod produktu: F5967
OUTDOOR. REKLAMA ZEWNĘTRZNA W KONTEKŚCIE HISTORII I WSPÓŁCZESNOŚCI
Tytuł: OUTDOOR. REKLAMA ZEWNĘTRZNA W KONTEKŚCIE HISTORII I WSPÓŁCZESNOŚCI
Autor: DARIUSZ KUBUJ
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2006
Format książki: 275 x 210 mm
Ilość stron: 412
ISBN: 9788392340003
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Obwoluta: bardzo dobry
Punkty rabatowe: 240 pkt.
Cena: 24,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

Przyznaję bez bicia -jestem fanem outdooru. Dlatego napisałem tę książkę. Jest coś fascynującego w tym, że akurat najstarsze medium reklamowe okazuje się niemal doskonale przystosowane do wymogów współczesności. Jednak pomimo całej mojej fascynacji outdoorem nie chciałem pisać książki o outdoorze w ścisłym tego słowa znaczeniu. Nie chodzi o to, aby zagrzebać się w detalach dotyczących pojedynczego medium, zwłaszcza, że wszyscy dziś mówią o neutralności mediowej w myśleniu strategicznym. Historia wielkich idei, także marketingowych, jest również historią konkretnych ludzi. W marketingu mało się dba o ich pamięć. Można przeczytać kilka podręczników marketingu piszących o koncepcji marketing-mix i nie dowiedzieć się, kto był autorem tej koncepcji, ani kiedy ona powstała. Marketing staje się dyscypliną bez historii, a przecież historia marketingu jest bardzo ciekawa. Dlatego starałem się, aby każdy rozdział miał swoich bohaterów. Marion Harper, Jules Cheret, Alois Senefelder, Joseph Juran, Vilfredo Pareto, Phineas Barnum, Jonathan Robbin czy Frank Munsey mieli pośredni lub bezpośredni wpływ na dzisiejszy kształt reklamy zewnętrznej i z pewnością zasługują na to, aby o nich choćby pokrótce wspomnieć.
Książka podzielona jest na pięć rozdziałów, z których każdy przyjmuje inną perspektywę.Każdy rozdział zaczyna się od cytatu dotyczącego kontrowersji związanej z outdoorem. Niektóre z nich mogą się wydawać zabawne, ale nie umieszczałem ich, aby naśmiewać się z ich autorów. Dariusz Kubuj
 
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści