Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

MARKETING TERYTORIALNY

Kod produktu: F0405
MARKETING TERYTORIALNY
Tytuł: MARKETING TERYTORIALNY
Autor: ANDRZEJ SZROMNIK
Wydawnictwo: INNE
Rok wydania: 2007
Format książki: 240 x 170 mm
Ilość stron: 240
ISBN: 9788375261592
Okładka: miękka
Stan ogólny:

dobry

Uwagi: otarcia i przybrudzenia okładki
Punkty rabatowe: 130 pkt.
Cena: 13,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. 

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. 
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści