Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Marketing"

Szukam książki

Szukam książki

POCHODZENIE MAREK

Kod produktu: E7333
POCHODZENIE MAREK
Tytuł: POCHODZENIE MAREK
Autor: AL RIES, LAURA RIES
Wydawnictwo: Helion
Rok wydania: 2005
Format książki: 230 x 160 mm
Ilość stron: 236
ISBN: 9788373618282
Okładka: twarda
Stan ogólny:

bardzo dobry

Uwagi: na pierwszej stronie dedykacja od autora
Punkty rabatowe: 330 pkt.
Cena: 33,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?

Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
Wprowadź nowy produkt na rynek
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.
 
W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.
 
Strategia dzielenia i podbijania rynku
Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
Produkty uniwersalne
Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
Zasady przetrwania na rynku
Tworzenie kategorii dla produktów
Wprowadzenie marki na rynek
Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.

Wybrane książki tego samego autora

Zobacz wszystkie książki tego autora
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści