Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Biznes"

Szukam książki

Szukam książki

ETYKA BIZNESU. TEORETYCZNE ZAŁOŻENIA, PRAKTYKA ZASTOSOWAŃ

Kod produktu: H4238
ETYKA BIZNESU. TEORETYCZNE ZAŁOŻENIA, PRAKTYKA ZASTOSOWAŃ
Tytuł: ETYKA BIZNESU. TEORETYCZNE ZAŁOŻENIA, PRAKTYKA ZASTOSOWAŃ
Autor: JAN KLIMEK
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania: 2014
Format książki: 240 x 170 mm
Ilość stron: 346
ISBN: 9788379300693
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Uwagi: na pierwszej stronie dedykacja od autora
Punkty rabatowe: 290 pkt.
Cena: 29,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:

 
- Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej?
- Na jakiej drodze cel ten osiągnąć?
- Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu?
- Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm?
- Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?

Wybrane książki tego samego autora

Zobacz wszystkie książki tego autora
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści