Skup książek | Moje konto | Koszyk | Nasze sklepy | Nasze Allegro | Jak kupować? | Regulamin | O Antykwariacie | Kontakt |
Kod produktu: | F4763 | ![]() |
Tytuł: | ANGIELSKO POLSKI SŁOWNIK REKLAMY TV | |
Autor: | DANUTA WOLFRAM - ROMANOWSKA, PRZEMYSŁAW KASZUBSKI | |
Wydawnictwo: | INNE | |
Rok wydania: | 2003 | |
Format książki: | 210 x 150 mm | |
Ilość stron: | 494 | |
ISBN: | 83-902750-0-7 | |
Okładka: | twarda | |
Stan ogólny: |
bardzo dobry |
|
Punkty rabatowe: | 140 pkt. | |
Cena: | 14,00 zł | |
|
Słownik ten kierujemy głównie do osób związanych z reklamą - pracowników mediów, agencji reklamowych, studentów reklamy, marketingu i kierunków pokrewnych. Mamy jednak nadzieję, iż spotka się on z zainteresowaniem także wszystkich innych, których reklama interesuje. Staraliśmy się zatem nadać mu bardziej uniwersalny charakter: jest on nie tylko dwujęzycznym słownikiem specjalistycznym, lecz również kompendium wiedzy o branży reklamowej i podręcznikiem do nauki języka obcego.