Skup książek | Moje konto | Koszyk | Nasze sklepy | Nasze Allegro | Jak kupować? | Regulamin | O Antykwariacie | Kontakt |
Kod produktu: | 63413 | ![]() |
Tytuł: | EMOCJONOMIKA | |
Autor: | DAN HILL | |
Wydawnictwo: | Rebis | |
Rok wydania: | 2010 | |
Format książki: | 230 x 155 mm | |
Ilość stron: | 408 | |
ISBN: | 9788375103694 | |
Okładka: | twarda | |
Stan ogólny: |
bardzo dobry |
|
Punkty rabatowe: | 170 pkt. | |
Cena: | 17,00 zł | |
|
Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych w budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.