Antykwariat fantastyka literatura piękna

Wydawnictwo Czytam tam
Skup książek Moje konto Koszyk Nasze sklepy Nasze Allegro Jak kupować? Regulamin O Antykwariacie Kontakt

Szukaj

wyszukaj tylko w grupie "Pozostałe"

Szukam książki

Szukam książki

BADANIA MARKETINGOWE W MAŁEJ FIRMIE

Kod produktu: E6670
BADANIA MARKETINGOWE W MAŁEJ FIRMIE
Tytuł: BADANIA MARKETINGOWE W MAŁEJ FIRMIE
Autor: DON DOMAN, DELL DENNISON, MARGARET DOMAN
Wydawnictwo: Helion
Rok wydania: 2005
Format książki: 210 x 140 mm
Ilość stron: 181
ISBN: 9788373618961
Okładka: miękka
Stan ogólny:

bardzo dobry

Uwagi: otarcia okładki
Punkty rabatowe: 100 pkt.
Cena: 10,00 zł

Poleć znajomemu poleć
Zadaj pytanie sprzedawcy pytanie

Opis książki

 Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

 
Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
Zaplanuj przebieg badań
Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania
Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. W większości przypadków badania marketingowe zlecane są wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom, jednak koszty takich zleceń często przekraczają możliwości finansowe małych firm. Tymczasem podstawowe badanie marketingowe to nic innego jak tylko sformułowanie odpowiedniej ankiety, znalezienie właściwej grupy docelowej i prawidłowa analiza wyników.
 
"Badania marketingowe w małej firmie" to podręcznik przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy chcą przeprowadzić badania marketingowe we własnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje związane z tym procesem -- od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniejących danych i formułowanie pytań, aż po metody analizowania wyników zakończonych badań. W książce opisano również możliwości wykorzystania internetu do przeprowadzania badań marketingowych.
 
Cele badania rynku
Źródła informacji
Ustalanie kierunku badań
Korzystanie z różnych źródeł danych
Internetowe badanie rynku
Wybór przedmiotu badań
Konstruowanie ankiety
Analiza i interpretacja wyników
Metody planowania badań marketingowych
Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób przeprowadzić niezbędne badania rynku -- dzięki nim wybierzesz taki kierunek, który doprowadzi Cię do sukcesu.
www.antykwariat.waw.pl
Proszę czekać - trwa ładowanie treści