Proszę czekać - trwa ładowanie treści

Antykwariat fantastyka literatura piękna

Książki KOD KSIĄŻKI CENA BRUTTO
MARKETING
1 ZOFIA KĘDZIOR, KORNELIA KARCZ - BADANIA MARKETINGOWE W PRAKTYCE E6911 13,00
2 TOMASZ BONEK, MARTA SMAGA - BIZNES W INTERNECIE K3180 17,00
3 ALEX WIPPERFURTH - BRAND HIJACK CZYLI MARKETING BEZ MARKETINGU E7341 58,00
4 PHILIP KOTLER, JOHN A. CASLIONE - CHAOS. ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI H0210 16,00
5 PHILIP KOTLER, JOHN A. CASLIONE - CHAOS. ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI E7219 16,00
6 BARBARA STAWARZ - CONTENT MARKETING PO POLSKU F5937 34,00
7 KEVIN MANEY - COŚ Z COŚ F5934 15,00
8 SETH GODIN - DODATEK GRATIS E7335 27,00
9 RYSZAR STOCKI - DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH E1558 75,00
10 JAROSŁAW KRÓLEWSKI, PAWEŁ SALA - E-MARKETING. WSPÓŁCZESNE TRENDY F3548 35,00
11 ALISON WILLIAMS, RODDY MULLIN - FIELD MARKETING E7651 39,00
12 PAWEŁ SMÓŁKA - GENERATOR CHARYZMY - KREOWANIE OSOBOWOŚCI MENEDŻERA 62985 19,00
13 PETER FISK - GENIUSZ MARKETINGU F5908 58,00
14 PRZEMYSŁAW MODRZEWSKI - GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE. SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE H1970 15,00
15 JUAN SALVADOR, VICTORIA MAS - HOLLYWOOD I MARKI E7353 29,00
16 KLEMENS BIAŁECKI - INSTRUMENTY MARKETINGU E9078 18,00
17 KATARZYNA MAMCARZ - INWESTORSKI MARKETING - MIX E7599 49,00
18 VITTORIO BONORI, GIORGIO TASSINARI - JAK MIERZYĆ ZWROT Z INWESTYCJI W REKLAMĘ E7505 14,00
19 JEFFREY J. FOX - JAK ZOSTAĆ MISTRZEM MARKETINGU E7551 19,00
20 KEN BLANCHARD, SUSAN FOWLER, LAURENCE HAWKINS - JEDNOMINUTOWY MENEDŻER ORAZ ZARZĄDZANIE SAMYM SOBĄ 89222 12,00
21 JONATHAN SUTHERLAND, DIANE CANWELL - KLUCZ DO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI E7783 11,00
22 PETER CHEVERTON - KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI MARKETINGOWE E7385 19,00
23 PRACA ZBIOROWA - KOMUNIKACJA MARKETINGOWA E3620 22,00
24 PHILIP KOTLER - KOTLER O MARKETINGU - JAK KREOWAĆ I OPANOWYWAĆ RYNKI 67688 20,00
25 PRACA ZBIOROWA - KREATYWNA REKLAMA E7534 19,00
26 STEVE LANCE, JEFF WOLL - MAŁA NIEBIESKA KSIĘGA REKLAMY - 2 POZORNIE NIEPOZORNE POMYSŁY MOGĄCE... 51279 15,00
27 PHILIP KOTLER - MARKETING 89674 26,00
28 PRACA ZBIOROWA - MARKETING H1965 18,00
29 ALEXANDER HIAM - MARKETING F0417 13,00
30 PHILIP KOTLER - MARKETING - ANALIZA, PLANOWANIE, WDRAŻANIE I KONTROLA 55541 13,00
31 MARIUSZ TROJANOWSKI - MARKETING BEZPOŚREDNI F7136 37,00
32 GRAŻYNA GOLIK - GÓRECKA - MARKETING BUSINESS TO BUSINESS F0434 18,00
33 ŁUKASZ ZIMNOCH - MARKETING DLA INŻYNIERA I NAUKOWCA F9360 11,00
34 BRATUMIŁA PAWŁOWSKA, BJORN LUNDEN - MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW E6906 17,00
35 TOMASZ DOMAŃSKI, PAWEŁ KOWALSKI - MARKETING DLA MENEDŻERÓW F1919 14,00
36 HENRYK MRUK - MARKETING GABINETÓW LEKARSKICH NA RYNKU USŁUG ZDROWOTNYCH H0171 14,00
37 AGNIESZKA BUKOWSKA-PIESTRZYŃSKA - MARKETING GABINETU STOMATOLOGICZNEGO H9705 18,00
38 AGATA ADAMSKA, TOMASZ DĄBROWSKI - MARKETING I FINANSE W PRZEDSIĘBIORSTWIE E7033 29,00
39 JOE MARCONI - MARKETING MARKI F0169 16,00
40 ANNA JUPOWICZ - GINALSKA - MARKETING MEDIALNY F4291 27,00
41 PRACA ZBIOROWA - MARKETING NARODÓW 34118 15,00
42 ERYK MISTEWICZ - MARKETING NARRACYJNY K2128 19,00
43 KRZYSZTOF WYRZYKOWSKI - MARKETING NIE TYLKO DLA MAŁEJ FIRMY F5918 14,00
44 SAM HILL, GLENN RIEKIN - MARKETING RADYKALNY F5566 13,00
45 KATYA ANDERSEN - MARKETING ROBIN HOODA 86056 15,00
46 ANDRZEJ SZNAJDER - MARKETING SPORTU E6881 37,00
47 PRACA ZBIOROWA - MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM 97863 28,00
48 MARK HUGHES - MARKETING SZEPTANY E6884 15,00
49 ANDRZEJ SZROMNIK - MARKETING TERYTORIALNY F0405 13,00
50 PRACA ZBIOROWA - MARKETING USŁUG 66244 22,00
51 REGINA BRADY, EDWARD FORREST, RICHARD MIZERSKI - MARKETING W INTERNECIE H9848 14,00
52 MIRKO DUSSEL - MARKETING W PRAKTYCE E7318 15,00
53 SUSAN BRIGGS - MARKETING W TURYSTYCE 69819 12,00
54 THEODORE LEVITT - MARKETING WEDŁUG TEDA LEVITTA E9097 14,00
55 PIOTR R. MICHALAK, DAMIAN DASZKIEWICZ, ANNA MUSZ - MARKETING WIRUSOWY W INTERNECIE E7782 14,00
56 PAWEŁ KOBIS - MARKETING Z GOOGLE E6879 16,00
57 PETER F. DRUCKER - MENEDŻER SKUTECZNY 93435 20,00
58 GERALD ZALTMAN, LINDSAY ZALTMAN - METAFORA W MARKETINGU F0413 32,00
59 WACŁAW SMID - METAMARKETING E6888 12,00
60 JACEK POGORZELSKI - MITY MARKETINGOWE F5984 27,00
61 JACEK KARDASZEWSKI - NARODZINY MARKETINGU Z DUCHA EKONOMII 34060 15,00
62 AGNIESZKA BUKOWSKA-PIESTRZYŃSKA - OBSŁUGA KLIENTA GABINETU STOMATOLOGICZNEGO H9703 17,00
63 JONATHAN BOND, RICHARD KIRSHENBAUM - OSZUKAĆ RADAR 61088 17,00
64 MICHAEL E. RAYNOR - PARADOKS STRATEGII 81540 25,00
65 PHILIP KOTLER - PHILIP KOTLER ODPOWIADA NA PYTANIA NA TEMAT MARKETINGU 84720 13,00
66 DAVID H. BANGS,JR - PLAN MARKETINGOWY F1758 12,00
67 AL RIES, LAURA RIES - POCHODZENIE MAREK E7333 33,00
68 HERSCHELL GORDON LEWIS, CAROL NELSON - PODRĘCZNIK REKLAMY 69995 45,00
69 MARIAN STRUŻYCKI - PODSTAWY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM E4490 13,00
70 MATTHEW W. RAGAS, BOLIVAR J. BUENO - POTĘGA KULTOWEJ MARKI 94524 28,00
71 PETER F. DRUCKER - PRAKTYKA ZARZĄDZANIA 97130 28,00
72 PETER F. DRUCKER - PRAKTYKA ZARZĄDZANIA H0447 34,00
73 PETER F. DRUCKER - PRAKTYKA ZARZĄDZANIA 55512 16,00
74 MIROSŁAW LASZCZAK - PSYCHOLOGIA PRZEKAZU REKLAMOWEGO 57130 10,00
75 WŁODZIMIERZ SZPRINGER - REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA K2162 20,00
76 ADAM GRZEGORCZYK - REKLAMA H6574 28,00
77 JAY CONRAD LEVINSON - REKLAMA PARTYZANCKA H1967 18,00
78 ROBERT NOWACKI, MARIAN STRUŻYCKI - REKLAMA W PRZEDSIĘBIORSTWIE E3652 19,00
79 MALCOLM MCDONALD - SKUTECZNE TECHNIKI PLANOWANIA MARKETINGOWEGO F5945 17,00
80 MAREK KOCHAN - SLOGANY W REKLAMIE I POLITYCE E7685 15,00
81 PIOTR RATAJCZAK - SŁOWNIK MARKETINGU I REKLAMY 80859 15,00
82 LIANA LI EVANS - SOCIAL MEDIA MARKETING H9229 33,00
83 SIMON ANHOLT - SPRAWIEDLIWOŚĆ MAREK E7379 25,00
84 IWONA MAJEWSKA - OPIEŁKA - SPRZEDAŻ I CHARAKTER 79062 14,00
85 KATARZYNA BILIŃSKA-REFORMAT - STRATEGIE DYSTRYBUCJI W SYSTEMIE MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTW .... H3361 16,00
86 LUCY KUNG - STRATEGIE ZARZĄDZANIA NA RYNKU MEDIÓW F9809 17,00
87 DON FAILLA, NANCY FAILLA - SYSTEM ORAZ INNE NARZĘDZIA DO ODNOSZENIA SUKCESU W MARKETINGU SIECIOWYM K2109 12,00
88 PRACA ZBIOROWA - TAJNIKI MARKETINGU E7386 26,00
89 AL RIES, LAURA RIES - TRIUMF I KLĘSKA DOT.COMÓW 93465 18,00
90 MARCIN ŻUKOWSKI - TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH K3259 15,00
91 ROBERT HEATH - UKRYTA MOC REKLAMY E7145 13,00
92 MAGDALENA DANIŁOŚ - VIDEO MARKETING NIE TYLKO NA YOU TUBE K3390 16,00
93 PRACA ZBIOROWA - WIEDZA O REKLAMIE F5966 48,00
94 NICHOLAS IND - WIELKIE KAMPANIE REKLAMOWE 61608 12,00
95 LAURA RIES - WIZUALNY MŁOTEK K3249 10,00
96 AL RIES, LAURA RIES - WOJNA MARKETINGU Z ZARZĄDZANIEM F5919 23,00
97 IRENEUSZ BIELSKI - WSPÓŁCZESNY MARKETING 66279 19,00
98 ANTHONY DAVIS - WSZYSTKO, CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O PR 74086 16,00
99 ANTHONY DAVIS - WSZYSTKO, CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O PR 77656 15,00
100 STEVE CONE - WYKORZYSTAJ TO! SPRAWDZONE POMYSŁY DLA MARKETINGU E7365 14,00
101 PATRICIA BUHLER - ZARZĄDZANIE F3400 17,00
102 PRACA ZBIOROWA - ZARZĄDZANIE - TEORIA I PRAKTYKA 50245 15,00
103 ROBERT F. HARTLEY - ZARZĄDZANIE I MARKETING E7382 25,00
104 PRACA ZBIOROWA - ZARZĄDZANIE MARKĄ F5933 29,00
105 PRACA ZBIOROWA - ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ FIRMY 32203 14,00
106 NIC BEECH, EUGENE MCKENNA - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI 84715 12,00
107 DRAYTON BIRD - ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM F5470 17,00
108 GRZEGORZ MAZUREK - ZNACZENIE WIRTUALIZACJI MARKETINGU W SIECIOWYM KREOWANIU WARTOŚCI H9837 15,00