Proszę czekać - trwa ładowanie treści

Antykwariat fantastyka literatura piękna

Książki KOD KSIĄŻKI CENA BRUTTO
MARKETING
1 PAUL HAGUE - BADANIA MARKETINGOWE 92782 25,00
2 ZOFIA KĘDZIOR, KORNELIA KARCZ - BADANIA MARKETINGOWE W PRAKTYCE E6911 13,00
3 ERIC WORRE - BĄDŹ PRO! F0603 14,00
4 TOMASZ BONEK, MARTA SMAGA - BIZNES W INTERNECIE K3180 17,00
5 ALEX WIPPERFURTH - BRAND HIJACK CZYLI MARKETING BEZ MARKETINGU E7341 58,00
6 PHILIP KOTLER, JOHN A. CASLIONE - CHAOS. ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI H0210 16,00
7 PHILIP KOTLER, JOHN A. CASLIONE - CHAOS. ZARZĄDZANIE I MARKETING W ERZE TURBULENCJI E7219 16,00
8 REBECCA LIEB, JAIMY SZYMAŃSKI - CONTENT - ELEMENTARNA CZĄSTKA MARKETINGU K4984 25,00
9 BARBARA STAWARZ - CONTENT MARKETING PO POLSKU F5937 34,00
10 KEVIN MANEY - COŚ Z COŚ F5934 15,00
11 SETH GODIN - DODATEK GRATIS E7335 27,00
12 RYSZAR STOCKI - DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH E1558 75,00
13 PHILIP KOTLER - DZIESIĘĆ ŚMIERTELNYCH GRZECHÓW MARKETINGU K4894 17,00
14 JAROSŁAW KRÓLEWSKI, PAWEŁ SALA - E-MARKETING. WSPÓŁCZESNE TRENDY F3548 35,00
15 WILLIAM F. SAMUELSON, STEPHEN G. MARKS - EKONOMIA MENEDŻERSKA K5069 24,00
16 ALISON WILLIAMS, RODDY MULLIN - FIELD MARKETING E7651 39,00
17 PETER FISK - GENIUSZ MARKETINGU F5908 58,00
18 PRZEMYSŁAW MODRZEWSKI - GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE. SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE H1970 15,00
19 JUAN SALVADOR, VICTORIA MAS - HOLLYWOOD I MARKI E7353 29,00
20 KLEMENS BIAŁECKI - INSTRUMENTY MARKETINGU E9078 18,00
21 KATARZYNA MAMCARZ - INWESTORSKI MARKETING - MIX E7599 49,00
22 VITTORIO BONORI, GIORGIO TASSINARI - JAK MIERZYĆ ZWROT Z INWESTYCJI W REKLAMĘ E7505 14,00
23 JEFFREY J. FOX - JAK ZOSTAĆ MISTRZEM MARKETINGU E7551 19,00
24 KEN BLANCHARD, SUSAN FOWLER, LAURENCE HAWKINS - JEDNOMINUTOWY MENEDŻER ORAZ ZARZĄDZANIE SAMYM SOBĄ 89222 12,00
25 JONATHAN SUTHERLAND, DIANE CANWELL - KLUCZ DO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI E7783 11,00
26 PETER CHEVERTON - KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI MARKETINGOWE E7385 19,00
27 PRACA ZBIOROWA - KOMUNIKACJA MARKETINGOWA E3620 22,00
28 PHILIP KOTLER - KOTLER O MARKETINGU - JAK KREOWAĆ I OPANOWYWAĆ RYNKI 67688 20,00
29 PRACA ZBIOROWA - KREATYWNA REKLAMA E7534 19,00
30 STEVE LANCE, JEFF WOLL - MAŁA NIEBIESKA KSIĘGA REKLAMY - 2 POZORNIE NIEPOZORNE POMYSŁY MOGĄCE... 51279 15,00
31 PHILIP KOTLER - MARKETING 89674 26,00
32 PRACA ZBIOROWA - MARKETING H1965 18,00
33 PHILIP KOTLER - MARKETING - ANALIZA, PLANOWANIE, WDRAŻANIE I KONTROLA 55541 13,00
34 MARIUSZ TROJANOWSKI - MARKETING BEZPOŚREDNI F7136 37,00
35 GRAŻYNA GOLIK - GÓRECKA - MARKETING BUSINESS TO BUSINESS F0434 18,00
36 ŁUKASZ ZIMNOCH - MARKETING DLA INŻYNIERA I NAUKOWCA F9360 11,00
37 BRATUMIŁA PAWŁOWSKA, BJORN LUNDEN - MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW E6906 17,00
38 TOMASZ DOMAŃSKI, PAWEŁ KOWALSKI - MARKETING DLA MENEDŻERÓW F1919 14,00
39 HENRYK MRUK - MARKETING GABINETÓW LEKARSKICH NA RYNKU USŁUG ZDROWOTNYCH H0171 14,00
40 AGNIESZKA BUKOWSKA-PIESTRZYŃSKA - MARKETING GABINETU STOMATOLOGICZNEGO H9705 18,00
41 AGATA ADAMSKA, TOMASZ DĄBROWSKI - MARKETING I FINANSE W PRZEDSIĘBIORSTWIE E7033 29,00
42 JOE MARCONI - MARKETING MARKI F0169 16,00
43 ANNA JUPOWICZ - GINALSKA - MARKETING MEDIALNY F4291 27,00
44 KRZYSZTOF PODSTAWKA - MARKETING MENEDŻERSKI E7297 18,00
45 PRACA ZBIOROWA - MARKETING NARODÓW 34118 15,00
46 KRZYSZTOF WYRZYKOWSKI - MARKETING NIE TYLKO DLA MAŁEJ FIRMY F5918 14,00
47 SAM HILL, GLENN RIEKIN - MARKETING RADYKALNY F5566 13,00
48 KATYA ANDERSEN - MARKETING ROBIN HOODA 86056 15,00
49 ANDRZEJ SZNAJDER - MARKETING SPORTU E6881 37,00
50 PRACA ZBIOROWA - MARKETING STRATEGICZNY NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM 97863 22,00
51 ANDRZEJ SZROMNIK - MARKETING TERYTORIALNY F0405 13,00
52 PRACA ZBIOROWA - MARKETING USŁUG 66244 22,00
53 REGINA BRADY, EDWARD FORREST, RICHARD MIZERSKI - MARKETING W INTERNECIE H9848 14,00
54 MIRKO DUSSEL - MARKETING W PRAKTYCE E7318 15,00
55 SUSAN BRIGGS - MARKETING W TURYSTYCE 69819 12,00
56 THEODORE LEVITT - MARKETING WEDŁUG TEDA LEVITTA E9097 14,00
57 PIOTR R. MICHALAK, DAMIAN DASZKIEWICZ, ANNA MUSZ - MARKETING WIRUSOWY W INTERNECIE E7782 14,00
58 PAWEŁ KOBIS - MARKETING Z GOOGLE E6879 16,00
59 PETER F. DRUCKER - MENEDŻER SKUTECZNY 93435 20,00
60 PETER F. DRUCKER - MENEDŻER SKUTECZNY 83664 22,00
61 GERALD ZALTMAN, LINDSAY ZALTMAN - METAFORA W MARKETINGU F0413 32,00
62 WACŁAW SMID - METAMARKETING E6888 12,00
63 JACEK POGORZELSKI - MITY MARKETINGOWE F5984 27,00
64 JACEK KARDASZEWSKI - NARODZINY MARKETINGU Z DUCHA EKONOMII 34060 15,00
65 AGNIESZKA BUKOWSKA-PIESTRZYŃSKA - OBSŁUGA KLIENTA GABINETU STOMATOLOGICZNEGO H9703 17,00
66 JONATHAN BOND, RICHARD KIRSHENBAUM - OSZUKAĆ RADAR 61088 17,00
67 MICHAEL E. RAYNOR - PARADOKS STRATEGII 81540 25,00
68 PHILIP KOTLER - PHILIP KOTLER ODPOWIADA NA PYTANIA NA TEMAT MARKETINGU 84720 13,00
69 DAVID H. BANGS,JR - PLAN MARKETINGOWY F1758 12,00
70 AL RIES, LAURA RIES - POCHODZENIE MAREK E7333 33,00
71 HERSCHELL GORDON LEWIS, CAROL NELSON - PODRĘCZNIK REKLAMY 69995 45,00
72 MARIAN STRUŻYCKI - PODSTAWY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM E4490 13,00
73 MATTHEW W. RAGAS, BOLIVAR J. BUENO - POTĘGA KULTOWEJ MARKI 94524 28,00
74 PETER F. DRUCKER - PRAKTYKA ZARZĄDZANIA 97130 28,00
75 PETER F. DRUCKER - PRAKTYKA ZARZĄDZANIA H0447 34,00
76 PETER F. DRUCKER - PRAKTYKA ZARZĄDZANIA 55512 16,00
77 WŁODZIMIERZ SZPRINGER - REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA K2162 20,00
78 ADAM GRZEGORCZYK - REKLAMA H6574 28,00
79 AUGUST BULLOCK - REKLAMA PODPROGOWA 75816 17,00
80 ROBERT NOWACKI, MARIAN STRUŻYCKI - REKLAMA W PRZEDSIĘBIORSTWIE E3652 19,00
81 MALCOLM MCDONALD - SKUTECZNE TECHNIKI PLANOWANIA MARKETINGOWEGO F5945 17,00
82 MAREK KOCHAN - SLOGANY W REKLAMIE I POLITYCE E7685 15,00
83 PIOTR RATAJCZAK - SŁOWNIK MARKETINGU I REKLAMY 80859 15,00
84 LIANA LI EVANS - SOCIAL MEDIA MARKETING H9229 33,00
85 SIMON ANHOLT - SPRAWIEDLIWOŚĆ MAREK E7379 25,00
86 IWONA MAJEWSKA - OPIEŁKA - SPRZEDAŻ I CHARAKTER 79062 14,00
87 JEAN - JACQUES LAMBIN - STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE E6854 22,00
88 KATARZYNA BILIŃSKA-REFORMAT - STRATEGIE DYSTRYBUCJI W SYSTEMIE MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTW .... H3361 16,00
89 LUCY KUNG - STRATEGIE ZARZĄDZANIA NA RYNKU MEDIÓW F9809 17,00
90 DON FAILLA, NANCY FAILLA - SYSTEM ORAZ INNE NARZĘDZIA DO ODNOSZENIA SUKCESU W MARKETINGU SIECIOWYM K2109 12,00
91 PRACA ZBIOROWA - TAJNIKI MARKETINGU E7386 26,00
92 AL RIES, LAURA RIES - TRIUMF I KLĘSKA DOT.COMÓW 93465 18,00
93 ROBERT HEATH - UKRYTA MOC REKLAMY E7145 13,00
94 MAGDALENA DANIŁOŚ - VIDEO MARKETING NIE TYLKO NA YOU TUBE K3390 16,00
95 PRACA ZBIOROWA - WIEDZA O REKLAMIE F5966 48,00
96 NICHOLAS IND - WIELKIE KAMPANIE REKLAMOWE 61608 12,00
97 LAURA RIES - WIZUALNY MŁOTEK K3249 10,00
98 AL RIES, LAURA RIES - WOJNA MARKETINGU Z ZARZĄDZANIEM F5919 23,00
99 IRENEUSZ BIELSKI - WSPÓŁCZESNY MARKETING 66279 19,00
100 ANTHONY DAVIS - WSZYSTKO, CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O PR 74086 16,00
101 ANTHONY DAVIS - WSZYSTKO, CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O PR 77656 15,00
102 STEVE CONE - WYKORZYSTAJ TO! SPRAWDZONE POMYSŁY DLA MARKETINGU E7365 14,00
103 PATRICIA BUHLER - ZARZĄDZANIE F3400 17,00
104 PRACA ZBIOROWA - ZARZĄDZANIE - TEORIA I PRAKTYKA 50245 15,00
105 ROBERT F. HARTLEY - ZARZĄDZANIE I MARKETING E7382 25,00
106 PRACA ZBIOROWA - ZARZĄDZANIE MARKĄ F5933 29,00
107 PRACA ZBIOROWA - ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ FIRMY 32203 14,00
108 NIC BEECH, EUGENE MCKENNA - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI 84715 12,00
109 DRAYTON BIRD - ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM F5470 17,00
110 GRZEGORZ MAZUREK - ZNACZENIE WIRTUALIZACJI MARKETINGU W SIECIOWYM KREOWANIU WARTOŚCI H9837 15,00